Suppose I never ever saw you, suppose we never ever called, suppose I kept on singing love songs just to break my own fall

Sitter vaken hela nätter, lyssnar igenom gamla spellistor som egentligen bara gör ont och räknar mig fram till en två tre veckor av tystnad. Ibland kan tanken fastna i mig i flera timmar; hur någonting bara kan försvinna så snabbt som om det aldrig ens existerat, hur daglig kontakt kan förvandlas till INTE ETT ENDA JÄVLA ORD på nästan en månad - men när man äntligen har träffat rätt och allting känns rätt så blir det omöjligt på nåt sätt och om jag ska komma fram till något töntigt "nyårslöfte" som ändå aldrig hålls längre än några veckor, är det nog ändå
FÅ INGA JÄVLA KÄNSLOR FÖR NÅGON UNDER HELA 2013. 
För känslor ställer bara till det, känslor förstör, känslor gör ont och jag är så otroligt jävla trött på känslor. 
"To die by your side is such a heavenly way to die". Fuck you. "I'm glad I didn't die before I met you". FUCK YOU. "Och alla frågar om jag känner någonting för dig, och jag vill svara att jag känner fan allt som går att känna i mig". FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU.
Vill bara kräkas på alla känslor.


AVTRYCK
Postat av: Evelina

När jag såg den här videon http://www.youtube.com/watch?v=TU7lgWbnYHc så blev jag jätteinspirerad att göra en egen. Kollade igenom bilder och filmer från 2012 och grät tills jag dog av nostalgi. Om man bara ser på dom sakerna, ser det ut som ett jättefint år som bara innebar att jag träffade nya vänner och gjorde impulsiva och roliga saker mest hela tiden.

Om du under någon av dina sömnlösa nätter klippte ihop en sån film, skulle jag bli så himlahimlahimla glad. Och du också, tror jag, någonstans bakom nostalgitårarna.

2013-01-05 / 05:59:41
URL: http://hippo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback