Det är lite tomt ibland men jag saknar ingenting akut

Jag har en ambition att jag ska bort någonstans, det är samma syfte som jag haft med dig. Jag har en situation med ett annat liv, och du har ingen del i det. Jag ska ingenstans, jag bara bryter lite is, det sägs att allting vänder och det stämmer väl på sätt och vis. Jag låter saker ta sin tid, jag har en öppen hand, det här är slutet på en lycklig början. Jag har lämnat mina rader så länge jag minns med ett tvivelaktigt mål, för att du syns överallt är det inte säkert att du finns, det är en konst att bara fylla hål. Jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag glömt, det behöver inte ens ha hänt. Det kan ha varit längesen men jag kan också ha drömt, det är en känsla som jag alltid känt. Jag ska ingenstans, jag bara bryter lite is, det sägs att allting vänder och det stämmer väl på sätt och vis.


AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback