det kommer bara leda till något ont ändå

egentligen vill jag bara hata dig hata er hata allt som har med det att göra, men det kan jag inte för jag är inte sån så istället isolerar jag mig inne på det blå rummet med de sönderrivna tapeterna som jag aldrig orkar ta mig tid att försöka dölja, skriker högt med ansiktet pressat mot den prickiga kudden så ingen annan hör och borrar in de egentligen alldeles för korta naglarna i handflatan - de är i alla fall precis lagom långa för att kännas och lämna avtryck i form av små röda märken där jag pressat in dem lite för hårt i huden. ännu en gång har jag sjunkit in lite för djupt i patetiska dagdrömmar och ännu en gång har jag tvingats komma tillbaka till DEN DÄR JÄVLA VERKLIGHETEN
 

AVTRYCK
Postat av: elin

hej, först tänkte jag bara säga att jag tycker att du är fruktansvärt fin.
Jag har följt dina bloggar, började med att jag hittade den du hade innan "fadingstars". Och ärligt talat var det du som fick mig att börja blogga, allt du skrev kändes som att jag kunde ha skrivit.
Men men, nu undrar jag.. Hur gör man sånna bilder som rör sig? Jag har nämligen bara hittat ett program men då blir bilden jätteliten och det är ju inte skoj.. Tack på förhand! :)

Svar: oj, åh, vet inte riktigt vad jag ska svara men tack så himla himla mycket! gör dem i photoshop cs5 : )
whirlwinds.blo.gg

2012-10-20 / 14:12:22
URL: http://axelssoneelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback