note to self: ring inte, skriv inte, lås inne ivern i dig. (hallå, är du där? hallå? hallå, finns det någonting kvar?)

gömmer mig under täcket och täcker hela rummet med ljusslingor och viker minst hundra papperssvalor som ett slags tidsfördriv för att slippa tänka. vet inte vad som händer, vet bara att jag är så fruktansvärt rädd. rädd för ensamheten, rädd för att bli lämnad, rädd för känslor, rädd för allt.

jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här
ord är som napalmbomber; de ödelägger land
jag vill inte höra vad du har att säga, bara hålla din hand 
 

AVTRYCK
Postat av: Rebecca

Sjukt fint rum. Älskar bilderna och fåglarna. Men jag undrar hur får du bilder från filmer se ut som foton. Kan man framkalla såna bilder med fuji? om du fattar? tack för svar C:

Svar: tror jag förstår vad du menar haha, och jag har bara letat på internet efter bilder ifrån mina favoritfilmer, sparat dem och skickat efter & framkallat precis som med vanliga fotografier!
whirlwinds.blo.gg

2012-12-02 / 20:10:18
URL: http://perfectfreak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback