And these fingertips, they'll never run through your skin. Those bright blue eyes can only meet mine across a room filled with people that are less important than you

Idag har jag firat jul och varit allmänt bitter, blivit besviken på julklappar (men försökt vara snäll och låtsas som ingenting), fnissat lite töntigt mycket över saker som inte betyder någonting alls, druckit ganska många koppar av mitt nya favorit-te, dansat omkring på rummet till Billie the Vision and the Dancers, väntat på god-jul-sms som aldrig dykt upp, gömt mig & gråtit på toaletten och funderat på att skicka ett sms men inte vågat. Är för feg. Är alltid för feg.
 

(Mindre än en vecka kvar tills klockan byter år och jag skrev precis färdigt min årsresumé, som nog kommer dyka upp ganska snart.)

AVTRYCK
Postat av: Anonym

du är för fin och snygg och så. julen är hemsk

2012-12-25 / 09:47:24
Postat av: Anonym

Alla underbara bilder/texter/teckningar du satt upp, har du använt tejp eller häftmassa eller typ lim för att sätta upp dom? Så jävla random fråga jag vet D:

Svar: haha, jag använder alltid häftmassa/kludd (åh KLUDD låter så roligt) till att sätta upp saker på mina väggar!
whirlwinds.blo.gg

2012-12-25 / 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback