If "someday" don't exist then will you wait for me?

Dansar omkring i vårsolen i bara tröjan utan att frysa och i något slags desperat försök till förändring låter jag det gamla slitna håret falla till golvet under ett frisörbesök, färgar det ganska konstigt och klipper luggen alldeles för kort. Klistrar fast små silverstjärnor under ögonen för att glittra, och jag ler när jag speglar mig i tågfönstret. Så länge den lilla isen som finns kvar på marken glänser och smälter bort i solskenet finns det liksom ingenting som kan göra ont. Byter ut kärlekskänslor mot fangirlande och spenderar flera timmar med klasskamrater åt att stå några meter ifrån och bara titta på världens finaste YOHIO, skrikgråta inombords över ögonkontakter och leenden och vinkningar med blicken rakt på oss. Det är påsklov och snart börjar den finaste månaden på året och jag är glad!!!!!!!!!! Trött, men glad.
 


AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback