Once upon a time we fell apart, you're holding in your hands the two halves of my heart



"över en månad utav tystnad och jag har kämpat mig igenom ensamma ångestnätter, hysteriskt gråtande på tåget och impulserna att skicka sms jag ändå skulle ångrat fem sekunder senare. jag har skrikit in i kudden hur mycket jag saknar dig. jag har rivit sönder fotografiet av dig, ångrat mig och gråtande suttit på golvet och tejpat ihop det igen, för att sedan klippa sönder det i så små bitar att det inte skulle gå att reparera igen. jag har byggt upp en slags fasad och försökt spela bitter och oberoende för att minsann visa att jag skiter väl i dig, medan jag i själva verket brytt mig precis lika jävla mycket som tidigare. jag har skapat minst hundra spellistor tillägnade dig och jag har velat gråta skrika kräkas dö varje gång någon ens råkat nämna ditt namn. jag har velat slå sönder hela mitt rum för att allt här inne påminner om dig och jag har med skakiga ben och ett djupt andetag på bussen till skolan raderat dig ur mitt liv så gott det går."


(ett utdrag ur min textblogg, resten var väl lite för personligt, ärligt talat är jag inte ens säker på om jag borde publicera detta men jaja äsch)


AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback