Om du någonsin vill ha en idiot, lägg din hand i min. Du kanske aldrig når dit du vill nå, men du når mig, du kanske aldrig får den du vill få, men du får mig








En vecka i instagrambilder. Jag har dagdrömt på tåg, promenerat omkring i aprilsolen, fått höra att mitt hår liknar en vattenmelon, haft kjol för första gången på kanske tre år, misslyckats på prov, gråtit mig igenom ett utvecklingssamtal, kramat pokémon, druckit lite för mycket energidricka, suttit på espresso house i två timmar, hängt med Alice, varit glad över ett dygns konstant spöregn istället för snöstormar och sovit mer än någonsin. Lite sånt. 

AVTRYCK
Postat av: Lisa

VART HAR DU KÖPT HALSBANDET? sååååå fint!

Svar: H&M!
whirlwinds.blo.gg

2013-04-14 / 22:12:36
Postat av: Sara Persson

Så himla fina bilder! Dock undrar jag hur du får effekten på sista bilden? Den ser sådär vintage och awesome ut!

Svar: åh tack, & det är bara ett vanligt instagram-filter ehe!
whirlwinds.blo.gg

2013-05-07 / 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback