Snart vår, snart lättar molnen som du målat på himlen min, och du får ingen tår, ingenting

Tar bort avföljer raderar dig överallt i ett slags fånigt desperat försök att glömma (eller i alla fall slippa att ständigt bli påmind), bryter ihop i hysteriska skrattattacker under lektioner, lyssnar på Från och med du på repeat trots att jag HATAR HATAR HATAR den låten mer än någonting annat, åker tåg i snöstorm och stannar kvar i Västerås flera timmar efter att skolan slutat för att sitta i en soffa och äta kakor tillsammans med ett par fina vänner. Jag minns varenda scen ifrån vår film. Jag blir aldrig densamma från och med du. DET HÄR ÄR SLUTET PÅ VÅR FILM, FRÅN OCH MED NU. 
 
 
 
Roligare än såhär blir det inte.

AVTRYCK
Postat av: Beccy

Hej Vendela!
Har följt din blogg ett tag nu och blir lika glad varje gång jag ser en bild på dig, så sjukt fin. Du är så galet fin, allt med dig. Typ en sådan person som jag skulle krama i 2000 timmar innan bussen tagit med sig dig. Jag vill lära känna dig!
Svara gärna via Email ^^

2013-01-16 / 01:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback