Je suis le thé, tu es la tasse / je suis la pluie, et tu es mes gouttes

 
Idag är jag osminkad och bitter över alldeles för få timmars sömn, för varma kläder mitt i alla plusgrader, kvarglömda nycklar och stress till inställda lektioner som aldrig-någonsin-kan-meddelas-i-tid. Jag hatar måndagar. Jag hatar hatar HATAR måndagar. Och jag kunde ha legat hemma och sovit just nu.
Annars lyssnar jag mest på en massa fin fransk musik och googlar översättningar för att försöka förstå någonting. (Rubriken är säkert fel men till mitt försvar så kan jag fan inte franska)

AVTRYCK
Postat av: Anonym

Aah vart köpte du strumpbyxorna?

Svar: lindex tror jag!
whirlwinds.blo.gg

2013-01-28 / 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback