I'm gonna pop your bubblegum heart

 
Har inte varit i skolan på över en vecka och har istället spenderat mina dagar med att sova, dricka te, impulsfärga håret och titta på glee. Gör spellistor med lite kärlekslåtar här och där och inser hur förbannat tomt det känns att höra NU BLIR JAG SÄKERT KÄR I DIG PINSAMT JÄVLA KÄR I DIG utan att explodera av känslor, utan någon som krypit in och tagit över varenda liten vrå i huvudet. För första gången på nästan fem år är jag inte kär i någon och det känns bara tomt och trist och läskigt.
 

AVTRYCK
Postat av: moila

alltså shit hur snygg är du egentligen
och dina ögonbryn seriöst

2013-02-25 / 17:49:01
Postat av: Anonym

Om du vill gå från den färgen till pastellila, bleker du då eller funkar det att låta färgen gå ut?

Svar: hm, jag vet inte riktigt, eftersom mitt hår är ganska slitet undviker jag helst att bleka det men det är så olika från gång till gång hur färgen går ur. förut när jag hade lila lät jag det tvättas ur och då blev det helt perf och typ ljust pastellrosa, men innan jag färgade det såhär hade den lila färgen jag hade innan tvättats ur och blivit grågrön. så jag skulle nog låta färgen gå ur litegrann först och sen bleka det, eh.
whirlwinds.blo.gg

2013-02-25 / 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback