How could you let her get so close to you that she could kiss your neck and kiss it gently? How could you lie to me right to my face? How could your best friend's ex-girlfriends younger sisters mate know before I did?

Idag hittade jag cupcakesreceptboken jag fick i julklapp och bestämde mig för att baka

Fast det kan vara ganska svårt att baka när man har huset fullt i katter, för Muffin (eller i alla fall hans svans) ville också vara med, klart Muffin ska vara med och baka muffins liksom

Smör och socker och mjöl och ägg och salt och sånt där
 
Sen var det dags för kaffet och då såg det ganska äckligt ut

Sen kletade jag ner alltihop i en muffinsplåt som inte var rengjord, men det funkade lika bra ändå

Och så in i ugnen i tjugo minuter

De blev inte alls lika bruna som de i boken, men det var nog lika gott ändå
 
Sen skulle jag göra kaffesmörkräm men det blev för lite kaffe och alldeles för mycket florsocker, så jag fick improvisera litegrann vilket resulterade i ungefär tre gånger mer smörkräm än det skulle vara
 
Jag har inte riktigt lärt mig den där konsten att hantera en sprits ännu men vissa blev ju i alla fall helt okej
 
Sen hittade jag strösslet
 
FÄRDIGT

AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback