vad vill du? men kom då, jag är ju här och väntar på dig / du är himlen för mig varje dag

ibland vill jag bara prata i enbart låttexter och fina filmcitat när mina egna ord inte räcker till över huvud taget och när jag som vanligt inte kan formulera minsta lilla känsla som trängs & sprängs inuti bröstkorgen, ibland vill jag bara strunta i stela smskonversationer och springa hem till dig och säga att i'm glad i didn't die before i met you eller berätta för dig att du är drömmarna jag drömmer ibland eller skriva små meddelanden som if you were a floor i'd wanna be the rug and if you were a kiss i know i'd be a hug och to die by your side is such a heavenly way to die. vill relatera hela jävla livet till låttexter och böcker och citat från mina favoritfilmer.
 

och nu har jag skrivit på det här jävla blogginlägget i två timmar utan att komma någonstans så nu går jag fan och lägger mig.

AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback