you go to sleep on your own and you wake each day with your thoughts and it scares you being alone, it's a last resort

tjugonionde november tvåtusentolv, 09.50:
känner mig helt slut i kroppen där jag sitter på den alldeles för hårda träbänken, ensam på arboga station. fötterna har somnat i mina tunga dr martens och som jag önskar att jag själv kunde göra detsamma. det är snöstorm ute och min blick kan inte fokusera på snöflingorna som yr förbi utanför det smutsiga fönstret. jag är så jävla trött, men jag kan aldrig sova ordentligt hur mycket jag än vill. sängen är för stor och ensamheten tar över och den enda slags närhet jag har där jag ligger sömnlös klockan 03.30 är fotografierna på min vägg. (och varje natt stirrar jag på dem tills jag somnar och önskar att det var möjligt att hoppa in i dem) vrider & vänder mig i flera timmar och önskar mig inget hellre än en varm trygg famn och hjärtslag som känns mot ryggraden, och när jag till sist somnar in alldeles för många timmar för sent drömmer jag hemska mardrömmar och vaknar skakandes och gråtandes av panik. det är en och en halv timme kvar tills jag ska kliva upp, men så fort jag blundar ser jag hemska bilder ifrån drömmarna så jag stirrar in i fotografierna på väggen och håller mig vaken.
jag är så trött; trött på skolan trött på verkligheten trött på folk trött på livet trött på allt. trött på allt utom dig.
 
första december tvåtusentolv, 00.43:
RING INTE
SKRIV INTE
LÅS INNE IVERN I DIG
(HALLÅ, ÄR DU DÄR? HALLÅ? HALLÅ, FINNS DET NÅGONTING KVAR?)


AVTRYCK
Postat av: Anonym

åh, vad heter textstilen du har i din rubrik? måste veta :(

2012-12-01 / 16:28:19
Postat av: Anonym

menar headern haha!

Svar: skinny heter den, finns att ladda ner här! http://www.dafont.com/skinny-notfon1234.font
whirlwinds.blo.gg

2012-12-01 / 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback