When I see you again I'll know not to expect, stay one step away, we will have to wait

Då jag fick detta i julklapp kommer väl större delen av mitt jullov gå ut på matlagning och bakning (någon som vill komma hit och äta med mig? obs på egen risk, jag brukar misslyckas med micropizzor och att värma potatisbullar i ugnen), och idag när jag nästan grät av tristess släpade jag mig in till stan i hopp om att hitta någon affär som var öppen, plockade på mig ingredienser för hundratolv kronor på konsum och bakade chokladcupcakes med jordnötssmörsfrosting. Har ju inte själv riktigt nått den där vanliga matkoman efter all julmat eftersom att årets vego-julbord inte var det mest fantastiska, så då kan man väl alltid baka muffins, liksom?
 

AVTRYCK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback