Vad ska jag göra nu när den enda jag vill ha är du?

 
Detta har varit den värsta utav helger och jag känner mest att det spelar ingen roll om nu jorden faktiskt skulle råka gå under om fem dagar. Känner att den gärna får göra det lite i förväg också, redan imorgon kanske.
 

(Jag älskar att du är så självständig, att du står på egna ben
Finns så få människor som du baby, som inte spelar några spel
Och alla här tycker om dig, du tar plats och är social, du får alla överallt att skratta och ditt egna skratt är underbart
Och när du sjunger darling reser sig håret på min kropp, för din röst är så ärlig och vacker, den ger mitt glömda hjärta hopp
Allting känns magiskt allting känns rätt, du kommer rädda mig, för du är perfekt
Allting känns magiskt ingenting känns fel, du kommer rädda mig, och göra mig hel
Jag blir så trött på att du är så oberoende utav mig, gör vi inget här vi två?
Du är alldeles för annorlunda, jag pallar inte, ändra på dig eller gå
Och hur kommer det sig att du känner alla överallt, hur många har du legat med?
Och ut mitt i veckan och spelning varje helg, det är för mycket vet du vad, du följer inga utav mallarna, dig vet man aldrig vart man har
Allting känns tragiskt ingenting känns rätt, du vill inte rädda mig, och du är inte perfekt
Allting känns tragiskt allting känns fel, du vill inte rädda mig eller göra mig hel)


AVTRYCK
Postat av: emma

<3

2012-12-16 / 23:01:21
URL: http://clamourforglamour.blogg.se
Postat av: Anonym

käka lite antidepp och sluta gnäll
ingen kan ändra saker åt dig

2012-12-17 / 00:09:37
Postat av: Johanna

Hej Vendela du är ungefär jättesupermycket fin och jag hoppas du mår bättre snart.

(//En person du inte känner)

2012-12-19 / 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback